שם הסטודנט
:
עידן מימון
מחלקת הלימוד
:
הנדסת תוכנה
שם המנחה
:
"ד
ר דן אופיר
תערוכת
פרויקטי
גמר
2013 2
מערכת שיקום נפגעים בעזרת קינאקט בשילוב מערכת תוכנה
דרישות עיקריות
המערכת תדע לזהות את המשתמש מתוך נתוני ההרשמה בבסיס
נתונים
המערכת תדע לזהות את התנועה של היד ולתרגם אותה למשחק
המערכת תאפשר הצגת הישגים אישית של המשתמש
לאחר סיום המשחק יוצג דו
"
ח של עשרת המשתמשים הטובים
ביותר
עיקרון האלגוריתם
' שלב א
' שלב ב
נבצע
חישוב של היד בכל רגע במהלך
הזריקה לסל
:
L
אורך המישור המשופע
α
גודל הזווית המקסימלית שיוצרת ידו
של השחקן בשעת קליעה לסל
S(t)
–
מיקום כף היד על המישור המשופע
s(t)
–
מיקום היד במהלך הזריקה לסל
)
מה צריך לחשב
(
89 :
α
S9t:
L → s9t: S t ∗ α
L
כעת נותר לחשב את
S(t) .
החישוב תלוי היכן
תמוקדם המצלמה בגלל הפרספקטיבה
.
חישוב
S(t)
כאשר המצלמה ממוקמת בצד
:
n9o: 9pq pr:
q
9sq sr:
q
חישוב
S(t)
כאשר המצלמה ממוקמת מלפנים
:
pq pr
t9u:
vwxy → t9u: pq pr
vwx y
zq zr
r {|v y
q
המצלמה מלפנים לכן
התנועה
היא לאורך מישור
z
. בלבד
: מסקנה
x
ו
y
. קבועים